perjantai 17. elokuuta 2012

She is everywhere I go

Haluan laittaa yhden runon tänne, jonka kirjoitin kesällä, yön pikkutunneilla, kun ajatukset ei antaneet mun nukkua ja kuukin valvotti. Se on pitkä runo, lähinnä pelkkää tajunnanvirtaa, ehkä se on monta runoa. Päättäkää itse.



Voin sanoa niin
Sanon että tiedän siitä kaiken
Tuskasta nimittäin

Se on silmissä lentäviä kuolemanperhosia
Se on kuristavaa ikävää

Se on hetkiä
Jolloin toivoisit jonkun tulevan
Mutta kukaan ei tule

Se on elämää
Ilman elämää
Kun nauru tuntuu väärältä
Ja kyyneleet sattuvat niin
Kun joku halaa
Ja taivaskin itkee

Niin paljon minuun
Sattuu
Aina joskus

Mustia joutsenia
Ja joskus
Toivon niiden vievän minut
Lennättävän siivillään
Jotka ovat kuin enkelin
Mutteivat sinne päinkään

Mustia joutsenia
Lennättäisivät minut sinne
Sinne vaalean enkelin luo
Missä tuskaa ei tunneta

On vain
Valoa
Lämpöä
Ja pehmeä halaus
Joka sanoo
"Oli ikävä nauruasi pikkusisko."

2 kommenttia:

  1. Onko toi otsikko Mayday Paraden biisistä The Memory? Jos on, niin aika hyvä sattuma :o Oon kuunnellut sitä tänään moneen otteeseen, kaunis kappale.

    kirjoitat kauniisti ja sulla on kauniita kuvia & piirroksia täällä. Koko blogi on oikeastaan tosi kaunis, vaikka onkin surumielinen. Tuntuu pahalta sun puolesta. Mutta kyllä sä selviät. En tiedä omakohtaisesti miltä tuntuu menettää perheenjäsen, mutta haluan silti toivottaa sulle paljon voimia tulevaisuuteen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo, varmaan yks elokuun kuunnelluimmista biiseistä mulla, kun oli muutenkin vähän surku olo ja tää kuvas mun tunnetiloja niin hyvin. Se o ihan mielettömän kaunis kyllä :)

      kiitos kovasti mun päivän piristyksestä :) kiva että tykkäät. Ja kyllä mä selviän, pikku hiljaa on alkanut tuntua paljon paremmalta, melkein ehjältä, ja kuten viimesimmistä postauksista voi päätellä, niin oon melko onnellinen taas. Elämä alkaa olla voiton puolella, vaikka kauan tuntuikin siltä ettei tää koskaan muutu paremmaksi. Siskon menettäminen tuntui kuin olisi mennyt iso osa itsestä mukana, sisko, paras ystävä ja toinen äiti kerralla, yhden ihmisen mukana. Mutta tässä sitä ollaan, ystäviä ympärillä tukemassa, elämä eessä :)

      Poista