torstai 4. lokakuuta 2012

The hurt behind your eyes

Miten hullulta tuntuu, että yhden ihmisen näkeminen voi tehdä niin onnelliseksi, että pelottaa.

Onnellisuus pelottaa mua. Viimeksi, kun mulla oli tunne, että mulla on kaikki kohdillaan, se kaikki putosi korkealta ja kovaa, palasiksi ja murusiksi. Se sattuu.

Mä en halua kokea sitä tuskaa uudelleen. Siksi mä en halua olla niin onnellinen kuin mahdollista. Ja samaan aikaan mä en mitään muuta haluakaan niin paljoa, kuin olla niin onnellinen, että tikahdun. En osaa päättää mitä mä haluan.

Ehkä eniten mä haluan olla taas ehjä. Tulisiko joku ja korjaisi mut?

3 kommenttia:

  1. Hei kirjotat tosi mielenkiintosesti, mut toi teksti vois olla vähän isompaa (tai sit mä oon vaan liian sokee :DD) Mut kiva blogi sulla ja ihana sateenkaari! :)

    VastaaPoista
  2. Vitsit mikä kuva!:o näyttää tosi kivalta sun blogi!!:)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi ja ihana sateenkaari! Tosi kivanolonen blogi tää :-) (Paitsi kommenttien tekstivarmennus on ärsyttävä)

    http://circusonthestreet.blogspot.fi/

    VastaaPoista