lauantai 23. helmikuuta 2013

Huuda



Oon ollut flunssassa. Taas. Tuntuu että en ehdi ku sairastaa. Mutta onneks se meni nopeesti ohi, oon nyt ihan hyvässä kunnossa, jäljellä on vaan yskä ja pienenpieni nuha.

Mulla oli tänään hauska päivä. Mustavalkokuvia ja huippu veljenpoika. Se saa mut aina nauraan ja taantuun ihan kakaraks, ja joskus ollaan niin vauhkoja yhessä että aikuset joutuu toruun meitä. Meitä, ei sitä. Hahah. Tossa ylimmässä kuvassakin kääriydyttiin mun peittoon yhessä, oltiin "makkaroita", laulettiin ja naurettiin. Se on huippu tyyppi noin pieneks kaveriks, neljä vee ja hullunhauska.

Se oli isosiskon kummipoika, kai mä oon vähän ottanut siskon homman hoitaakseni. Haluaisin sanoa, että en mä sitä korvata voi, mutta noin nuori poika tuskin enää kymmenen vuoden päästä muistaa kummitätiään. Vaikka totta kai mä toivon että se muistaa. Ja haluan pitää huolen että se muistaa, haluan että se tietää miten mielettömän tärkeä se oli kummitädilleen ja miten mielettömän paljon se on opettanut meille molemmille, mulle ja pojalle. Hurjan paljon.

Mä oon onnellinen nyt.




2 kommenttia:

  1. Voih, sait kyyneleet miun silmiin! Tuolla pojalla on maailman paras kummitädin sijainen mikä voi olla, ihanaa että pidät kiinni siitä että hän tulee aina muistamaan kummitätinsä ja että kummitäti rakasti sitä (ja nyt kulkee enkelinä vierellä suojelemassa)! Enempää siun sisko ei ois voinu toivoa :) ♥
    Jos joskus miulle tapahtuu jotain, toivon että joku muistuttaa miun kummipojalle että kuinka paljon sitä rakastan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kiitos ♥ koitan aina aatella mitä sisko ois halunnu, että teen ja yritän toteuttaa, ja tää sen kummipojasta huolehtiminen on yks niistä asioista. Ja jos joskus sulle jotain tapahtuu, niin oon ihan varma että joku muistuttaa sun kummipoikaa siitä miten rakas se oli sulle :)

      Poista