sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Make it feel louder





Junalla Helsinkiin eilisaamuna ja iltapäivä jonottelua Hartwallille. Jalat vieläkin kipeinä eilisestä, seitsemän tuntia niiden päällä, putkeen. Istuin ehkä viistoista minuuttia. Joko arvaatte? No joo, bieber on nyt nähty. Tuskallisten tuntien, huonon ilman ja huonon olon, hirvittävän janon, jalkoihin kohdistuneen tuskan ja uusien tuttavuuksien jälkeen oli puolitoista tuntia ehkä makeinta showta ikinä, heti herkän Hurtsin keikan jälkeen. Onnellisena nukkumaan suihkunraikkaana hotellin lakanoihin, ja kahdeksan tunnin yöunet, mikä on ihan luksusta mulle :)

Tänään mulle kuuluu rahanmenoa eli hullua shoppailua, ihania uusia löytöjä ja katukuvailua Helsingissä. On muutamia asioita, joita mä rakastan isoissa kaupungeissa. Se että ihmiset uskaltaa pukeutua niinkuin haluaa. Ei tarvi pelää erottuvansa liikaa massasta, ei tarvi keskittyä olemaan keskinkertainen. Ihanat kahvilat ja ihmismäärä kaduilla. Musta on maailman mielenkiintoisinta seurata ihmisiä sivusta ja vaikka vaan juoda kuumaa kaakaota ja luonnostella jotain pienen pöydän ääressä.

Mun koneellakin oli varmaan koti-ikävä, se kun ei suostunut heräämään reissun päällä ollenkaan. Mutta nyt taas täysissä ruumiin ja sielun voimissa, onnellisena tyttönä, istun kotona pöydän ääressä ja vietän herkkupäivää. Mun uuteen terveelliseen elämäntapaan kuuluu kävelylenkkejä ulkona ja herkkupäivä kerran viikossa. Mulla on tunne että tästä tulee vielä jotain!


Joutsenetkin alkaa muuttaa takaisin ja mulla on hirveästi kesäsuunnitelmia. Mä alan oikeasti olla onnellinen, ihan täysillä enkä vain hetkittäin. Rakastan tätä tunnetta.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti