torstai 14. marraskuuta 2013

You gonna show the world that something good can work / and it can work for you


Mitä sulle kuuluu?

Mulle kuuluu mahtavaa, tosi hyvää, mielettömän hyvää. Mä voisin kirjoittaa tähän peräjälkeen kaikki superlatiivit, eikä siinä siltikään olisi vielä edes tarpeeksi. Mulle kuuluu onnellisuutta.

Vaikka tänään oli siskon toinen syntymäpäivä, jona mä sain lähettää onnittelut taivasta kohti, enkä siskolle kasvotusten, mun mieliala ei ole niin alhaalla kuin voisi kuvitella. Ehkä senkin takia että se on ainoa asia tällä hetkellä, joka mun mieltä edes yrittää painaa alas.

Viime aikoina mulle on tapahtunut pelkästään ihania asioita. Sellaisia asioita, joita mä ajattelen hymy huulilla.

Hurtsin keikka kaksi viikonloppua sitten oli pelkkää mahtavuutta. Neljä biisiä, joiden aikana kyyneleet tuli silmiin. Puhdasta onnea siitä että mä sain olla siellä juuri silloin. Se tunne kun piti katsoa viereen ja tarkistaa onko sisko siinä, kun läsnäolo oli niin vahva. Ja kun viimeisen biisin jälkeen sai halauksen ihmiseltä, joka ymmärtää koko mun tunneskaalan alusta loppuun, ilman että mun tarvitsee sanoa sanaakaan. Ihmiseltä joka silloinkin ymmärsi, että mä tarvitsin sitä halausta.

Nykyisin saan päivittäin sellaisia viestejä puhelimeeni, jotka hymyilyttävät jo ennen kuin olen edes lukenut niitä. Ja joo, se on ihan täysin mahdollista. Jollain tavalla mä olen onnistunut keräämään ympärilleni sellaisen joukon sellaisia ihmisiä, jotka saa mut hymyilemään ja saa aikaan tämän kaiken onnellisuuden.

Pitkään aikaan mua ei ole tuskastuttanut nousta kouluun aamuisin. Edelleenkään koulu ei maistu sokerille ja kukkasille, mutta siellä olevat ihmiset saa mut nousemaan joka aamu melkein jo valmiiksi hymyillen. Ei aivan, ihan niin aamuvirkku mä en ole.

Paljolti tähän kaikkeen hyvään oloon on osallisena sekin että mä olen oppinut hyväksymään itseni paremmin. En enää oo vihainen itselleni jos kaikki ei meekään ihan niin kuin piti. En enää katso peiliin arvioiden millainen tyttö sieltä katsoo takaisin. Onko jotain liikaa tai liian vähän. Mä olen mä, enkä mä voi vaikuttaa siihen. Tykätkää tai älkää, tässä mä olen.

Mulle kuuluu hirvittävän hyvää, mä olen onnellinen. Mitä sulle kuuluu?



1 kommentti:

  1. Wau, ihanaa että sulla menee loistavasti, mullakin menee erittäin hyvin :)

    VastaaPoista