sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Hetkeksi hiljaisuus saapui luokseni kuin olento ja huusi: "Älä pelkää maailmaa"

Mä oon yltä päältä hyttysenpuremissa, mutta ei se haittaa. Me poljettiin eilen Urjanlinnaan jäätelölle, sinne on vaan pari kilometriä. Mulla oli tunturi, joka oli vanha ku mikä, ja nyt mun takamus on hellänä kun se penkki oli kova. Mutta meillä oli mukavaa.

Me oltiin illalla tyynysotaa ja paistettiin vaahtokarkkeja takassa. Ja istuttiin kalastamassa järvellä ties kuinka myöhään. Mä sain ahvenen! Päästin sen menemään, en halunnut tappaa sitä.

Mua vaan pelottaa. Viimeks kun mä olin näin onnellinen ja näin pitkään, mä aattelin eläväni elämäni onnellisinta aikaa. Kaikki oli hyvin. Ja sitten multa vietiin sisko, mun rakas sisko, sydän täynnä kultaa.

Mua pelottaa, mitä multa nyt viedään ?

7 kommenttia:

  1. Oon pahoillani sun siskon puolesta ;( Yleensä elämä tuppaa vittuilemaan että juuri kun kaikki on täydellistä kaikki romahtaa.

    Tykkään sun blogista mitä nyt noita vähän vanhempiakin tekstejä lueskelin, kuvat on kivoja ja kirjotat erikoisesti joka on hyvä asia :)

    Käy heittää kommenttia,
    http://fuck-growing-up.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Näinhän se on, elämä osaa olla täyttä paskaa, mutta aina siitä on selvitty jotenki. Oon aika hyvin jo päässy eteenpäin, mutta aina välillä tulee hetkiä, ku tuntuu, että nyt mä en enää kestä.

      Kiitos kauheesti kommentista, käyn kattomassa sun blogia ja kommentoimassa ! :)

      Poista
  2. Voi ei nyt rupes tekee mieli paistettuja vaahtokarkkeja!:D Tosi kiva blogi:)

    http://saraslifee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. blogis nappas, lisäsin koneen kirjanmerkkeihin ;)

    http://feel-the-sun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Onpas ihanan kesänen blogi! :) Ja ihana toi tausta♥

    VastaaPoista