maanantai 15. heinäkuuta 2013

I get a walk and I'll let the summer in


Tänään se lähtee. Nimittäin minä, ja kohti Maltaa. Oikeastaan lento lähtee vasta huomenna aamulla, mutta huomenna tähän aikaan mä olen ollut jo viisi tuntia Maltan auringossa. Tuntuu hullulta ja jännittää, mutta samalla mä en odota mitään muuta näin paljon. Tuntuu jotenkin niin helpottavalta päästä rajatuksi ajaksi kauas tästä kaikesta, ja ihan vaan puhtaasti nauttia, elämästä ja kaikesta mitä sillä on tarjota mulle.

Mä en ajatellut kuitenkaan sotkia kielimatkaa tähän blogiin, ja samalla mä haluan varjella tätä blogia mun niiltä tutuilta jotka haluaa lukea mun matkasta enemmän.

Eli, aurinkoa, valokuvia ja kuulumisia löytyy nimellä Reissureppu

Nyt tämä tyttö keskittyy nukkumaan autossa ja keräämään voimia lentomatkalle.
Nähdään kahden viikon päästä!

2 kommenttia:

  1. Jes ihan hurjan kivaa reissua! Vuosi sitten 17.7 palasin itkien kotiin Maltan auringon alta, sade ei ole koskaan kuulostanut niin hyvälle kuin silloin. Ikävöin edelleen maltaa, host perhettä ja kielikamuja! Hymy huulille, rento meininki ja rohkeutta, niillä eväillä saat maailman parhaan reissun <3

    aurinkovoide ja vesipullo on kanssa kiva lisä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) voin vaan kuvitella! hui, täällä on ollut jo ihan hullun kivaa vaikka oon ollu perillä sen kuus tuntia :D mutta mulla on tunne että tästä reissusta tulee jotain mahtavaa :) kiitos sulle vinkeistä, niitä noudattaen jatkoon maltalla ! <3 :)

    VastaaPoista