sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Let it snow

Mun viikonloppuun kuuluu pätkiskakku, puoli kiloa karkkia, leffa ja Skinsin 1. tuotantokausi, ja tottakai hyvä seura ja naurua.

On hyvä olla. Takana on kaksi lyhyttä, mutta hyvin nukuttua yötä. Paljon nauramista, ja kuusi tuntia Skinsiä.

Lumi on maassa ja maailma on puhtaan näköinen. Saa hyvillä mielin pitää lapasia ja toppatakkia, eikä tarvitse paleltua nahkatakissa vain sen takia, ettei vielä ole tarpeeksi kylmä.

Mä olen alkanut jo suunnitella joululahjoja, ja mä olen kaunistelemattq katkera siitä, että mun lahjalistassa on yksi nimi vähemmän. Yksi tärkeä nimi vähemmän. Sellainen nimi, jolle mä mieluiten ostin lahjan, jolta mä mieluiten sain lahjan. Ja nyt mä en voi kuin viedä kynttilän haudalle.

8 kommenttia:

  1. ilmapalloja, heliumpalloja.. niitä oon lähettäny veljen synttäreinä taivaalle. kerran joulunakin, aina mukana kirje missä kerron hänelle asioita joita en muuten ole kertonut. ja aina yhden pienen punaisen ruusun. ja kynttilän.

    voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi miten kaunis idea, taidan soveltaa tätä omalle kohdallenikin ♥ ajattelin käydä ostamassa jonkun yksinkertaisen korun tai tavallista kauniimman kynttilän tai jotain muuta pientä, minkä voisin viedä siskon syntymäpäivänä haudalle.

      paljon voimia sulle ! ♥ oon käynyt sun blogia lueskelemassa, mutta jostain syystä ei oo tullut vastattua sun aikaisempaan kommenttiin. piirtäminen on ollut mullekin terapiaa, kirjoittamisen ohella. saanko kysyä kuinka kauan sun veljen kuolemasta on ? kamalaa kun tällaisia pitää sattua, en tajua.

      Poista
    2. keväällä tulee jo 13 vuotta. Siitä on samalla hurjan lyhyt ja hurjan pitkä aika, tuntuu ettei veljeä oo nähny ikuisuuteen ja samallatuntuu että vastahan me leikittiin mummolassa. Olin just täyttäny 5 kun kaikki tapahtu, joten käsittelin kaiken isompana. Sen takia varmaankin ne ilmapallot..

      Veli kestää aina mukana ja on suojelemassa.

      Pidä siskostas kiinni ja muistele paljon (kirjota paljon ylös) ja samalla jatka eteenpäin päivä kerrallaan. Älä usko ketään joka sanoo että siskos on poissa, hää on aina siun luona.

      Miulta on tullu aikuiset ihmiset sanomaan että enhän mie voi ees rakastaa veljeäni koska hää on kuollu, mut ne on väärässä. Muista sieki se

      Poista
    3. voi apua, puhut niin totta! aloin melkeen itkeen, kun luin tuon kommentin.

      mun mielestä on ehdottoman väärin tulla tuomitsemaan, ettei kuollutta ihmistä ole enää olemassa tai ettei sitä vois enää rakastaa. mäkin uskon että sisko on ja pysyy, ja on sellasia hetkiä kun mä vaan tiedän, että se on vieressä, ja melkein kuulen mitä se sanoo. Ja keväästä asti aina kun mulla on ollu vaikeita päiviä, niin pellolle meidän ikkunan taakse tai johonkin muualle mun lähelle tulee joutsenia, en voi olla uskomatta ettei se jotenkin liittyis siskoon.

      oon kirjottanu siskosta hirveesti asioita ylös, en halua menettää enää mitään. koita sääki jaksaa, ihanaa että tulit mulle puhumaan tästä, vaikka asianyhteys onkin näin kamala aihe, niin silti tunnut jotenkin läheiseltä sillä tasolla. en tunne ketään joka ois menettäny siskon tai veljen, niin jollain tapaa on ihana jutella jonku sellasen kans joka ymmärtää ihan täysin miltä musta tuntuu. vaikutat mielettömän lämpimältä ja tunteikkaalta ihmiseltä, pidä siitä kiinni !

      Poista
    4. Oli pakko tulla käymään täällä.. kuulin äsken että yks miun rakas ihminen on kuollu, sellanen joka on auttanu miut ylös vaikka mistä viime vuosina. En ois varmaan muuten sanonu mitää siitä, nuo siun sanat "lämpimältä ja tunteikkaalta ihmiseltä, pidä siitä kiinni !" on vaan ihan nänen sanansa.

      Voisin sanoo ne samat sanat siusta. Jokaisen suru on erilainen mut tuntuu et ymmärrät. Tosi usein kun oon yksin lenkille haukka lentää miusta yli, tuntuu et veli on siinä. Muutenkin joskus tuntuu sille että kaikki enkeleiksi muutuneet rakkaat on ympärillä.

      Ei tää aihe oo kamala, se on osa meitä aina. Vaikka 10000 kertaa mielummin ottasin veljeni tänne, ilman kaikkee mitä on tapahtunu en ois tää ihminen mikä oon nyt. En ois koskaan uskonu enkeleihin, tavannu tiettyjä ihmisiä, kasvanu aikuiseks... ja uskossa on hyvä elää, vielä mie veljen ja muut rakkaat nään. Niinkun sie siskos <3

      Poista
    5. voi kamala, otan osaa ! :( koita jaksaa ♥

      ihan epäreilua että joiltakin viedään vaan ihan liikaa rakkaita pois. kamalia asioita tapahtuu, kaiken aikaa.

      musta tuntuu että oot jollain tapaa samankaltainen ihminen kuin mä olen, sun kanssa on hirvittävän helppo jutella kun ymmärrät. meillä on kovin samanlaiset ajatusmaailmat.

      viimeisestä oon samaa mieltä ! vaikka totta kai menetin enemmän ku oon saanut, kun sisko kuoli, ja ottaisin siskon milloin vain takaisin tänne, on siskon kuolemasta seurannu myös hyvää. oon tutustunu moniin ihaniin ihmisiin, jotka on kaikki olleet siskon läheisiä ystäviä. oon lähentyny perheeni kanssa ihan hurjasti, ja kasvanut itsekin.

      jos haluat puhua, niin mä olen ihan tavoitettavissa ja kuuntelen kyllä . sanon vielä kerran sulle että koita jaksaa ♥ !

      Poista
  2. Hei!
    Olen valinnut sinut Liebster Blog -tunnuksen saajaksi! Käy ihmeessä lukemassa ohjeet blogistani.

    http://kindarandomcrap.blogspot.fi/2012/10/liebster-blog.html

    :)<3

    VastaaPoista