lauantai 16. maaliskuuta 2013

Some day, when you wake up happy


Päätä särkee, väsyttää, silti mä olen onnellinen. Maanantaina varmistui mun liput Weekend Festivaliin, eli kahden päivän hurmioon hyvän musiikin keskellä. Oon oppinut menemään nukkumaan ennen yhtätoista - poikkeuksena viikonloput. Oon löytänyt taas lukemisen ihanuuden. Oon oppinut nauttimaan ihanasta musiikista ihan eri tavalla kuin ennen - Hurts ja You Me At Six, suosittelen kaikille! Koko Hurtsin uusin albumi on silkkaa loistavuutta ja voin samaistua suurimpaan osaan biiseistä niin täysillä, että saatoin itkeä kun kuuntelin ensimmäisiä kertoja ajatuksen kanssa.

Ja hei, tänään olin kiva ystävä! Yks mun tärkeimmistä ystävistä on ollu viikon kotona sairaana kauheessa kuumeessa, ja kuumeen lisäksi kaikki muut oireet, ja se ei oo meinannut päästä edes sohvalta ylös. Tänään sillä on synttärit!! Ja se olis raukka ollut yksin sairastamassa kotona, joten kävin koulupäivän aikana hakemassa kaupasta ihania lasten kertakäyttösiä juhlamukeja (viidakkoteemaa!), angry birds - limsaa, karkkia, sipsiä ja dippiä, ja menin linkalla sille sairaalle ystävälle. Oli ihana päivä ja tuli hyvä mieli kun sain piristää rakkauspakkausta, tätä voisin harrastaa enemmän :)

 Nyt väsyttää ihan mielettömästi. Ei painajaisia yli viikkoon, eikä pienintäkään fiilistä että niitä olisi tuloillaankaan. Joko tässä ois syytä olla onnellinen?





4 kommenttia:

  1. tuli ihan sairaan hyvä mieli tästä postauksesta! Olispa sun kaltaisia ihmisiä enemmän..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa että jollekin muullekin kuin mulle :) ja otan jälkimmäisen kehuna, kiitos kovasti ! kyllähän niitä on, tunnen muutamankin, ja ne oikeastaan mulle on ihmeitä tehneetkin :)

      Poista
  2. oi, jes! Ps. Weekendpassi mullakin! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanoppa muuta ! oioi, mahtavaa :) siellä on kyllä ihan loistavia esiintyjiä tänä vuonna!!

      Poista