maanantai 29. huhtikuuta 2013

Eleven



1. Onko jumalaa/jumalia olemassa? Mä en osaa lokeroida itseäni ja uskoani, mutta jollain tasolla mä uskon kyllä jumalaan ja kaikkeen siihen mitä tapahtuu sen ulkopuolella mitä me kyetään näkemään.

2. Portaat, liukuportaat vai hissi? Miksi? Hissi, koska mä rakastan sitä tunnetta vatsanpohjassa kun se lähtee liikkeelle.

3. Suosikki satusi, mitä sinulle luettiin kun olit pieni. Isä kertoi juttuja sen lapsuudesta, se oli parasta ikinä.

4. Miksi kesä on niin monen mielestä paras vuodenaika? Onko se sinunkin? On. Muista mä en tiedä, mutta mulle kesä on onnellisuuden aikaa, sitä aikaa kun voi valvoa aamuyöhön, valokuvata auringonnousua, kävellä avojaloin asvaltilla ja kuunnella hyvää musiikkia.

5. Kallein aarteesi? Ehkä mun edesmenneen isosiskon kompassikaulakoru. Sen korun nimikin on elämän kompassi, ja sisko on mun kompassi. Pidän sitä kaulassa melkein päivittäin, sillä on hirveesti tunnearvoa.

6. Jos saisit matkustaa ihan minne vain maapallolla, minne matkustaisit ja miksi? Mä matkustaisin Australiaan, haluaisin nähdä koralliriutat, sukeltaa, nauttia auringosta ja lämmöstä.

7. Jos voittaisit lotossa vaikkapa 1 000 000 euroa voisitko lahjoittaa siitä edes osan hyväntekeväisyyteen? Minkälaiseen hyväntekeväisyyteen? (Esim. mille järjestölle tms...) Todellakin voisin. Ehkä rintasyöpäjärjestölle, tai lapsille.

8. Kolme asiaa, joita arvostat eniten ihmisessä. Luotettavuus, lämpö (sellanen lämpö joka näkyy käytöksessä ja asenteissa), ja ymmärtäväisyys


9. Hymyiletkö vastaantulijoille vai seisotko bussipysäkillä vain tuijotellen jalkojasi? Hymyilen.

10. Asia, mikä on saanut sinut itkemään ilosta. Kun mulla oli huono kausi ja olin itkeskelly hirveesti, nukkunu huonosti, nähny painajaisia ja aloin nähdä kuolemaa jo päivisinkin, A tuli meille ja ensimmäisenä halas mua pitkään. Siinä vaiheessa tuli onnen ja helpotuksen kyyneleet.

11. Pidätkö sateesta? Miksi pidät tai miksi et? Rakastan kaatosadetta. Kylmällä voi laittaa musiikkia kuulumaan ja istua ikuisuuksia ikkunan edessä. Kesällä voi laittaa musiikin täysille ja mennä tanssimaan sateeseen. Sade puhdistaa ja raikastaa koko maailman ja huuhtoo itkutkin pois, ja sen jälkeen on kaikkeen kykenevä olo.


------

Haasteen heitti anonymos

Vastailin vaan kysymyksiin, kun oon kyseisen haasteen tehnyt aikaisemminkin ja se löytyy täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti