sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Koska kaikki on ihanaa, ei oo pelkojakaan




Aurinko paistaa täydeltä terältä, ja iholla tuoksuu kesä. Aurinkorasvaa ja nurmikkoa, kylmää vettä pullossa ja kirkkaansininen taivas. Tässä on elämä ja kaikki mitä mä haluan juuri nyt. Mä en osaa stressata teorian tenteistä enkä viimeisestä kokeesta, kesätöistä tai mistään muustakaan. Mulla on kaikki tässä. Lämpö painaa silmäluomet kiinni mutta mä en halua nukahtaa, mä haluan nauttia tästä.

Tää viikonloppu on ollut kesän alku. Vaikka kesäloma alkaakin virallisesti vasta kahden viikon päästä, mulle se voisi hyvin olla tässä. On niin lämmin että vielä silloinkin kun mä ajan parikymmentä minuuttia kotiin puolenyön jälkeen, mä en tarvitse hanskoja ja voin ajaa takki auki. On lämmin. Hitto vie, lämmin!!


Mun fiilikset tiivistettynä yhteen sanaan: Kesä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti