lauantai 6. lokakuuta 2012

I miss everything about you

Mun päivään kuuluu musiikkia. Monta tuntia etsin hyviä, syksyisiä, rauhallisia ja herkkiä biisejä, ja nyt ne on poltettu levylle ja soi mun levysoittimen kaiuttimista koko taloon. Etsin sellaisia biisejä, joita kuunnellessa mulle tulee rauhallinen olo, sopivasti surullisia.

Tänään oli mun veljenpojan synttärit, ja me käytiin siellä, äiti isä ja minä. Ja kun mä istuin sohvalla, ja katselin veljenpojan leikkimistä, ulko-ovi kävi. Näin eteisessä vilauksen jotain tuttua. Luulin että se oli isosisko, mutta se olikin joku muu. Ja silloin mulle tuli surullinen olo. Muistaakohan veljenpoika siskoa enää, omaa kummitätiään? Miltä siitä tuntuu, kun sen läheisin kummi ei olekaan enää onnittelemassa, eikä tuokaan enää parasta synttärilahjaa? Ja mua alkaa itkettää, mutta nielen itkun, en halua itkeä siinä kaikkien edessä.


Miten ikävä meillä kaikilla onkaan.


Levyt jotka poltin on tässä, kursivoin lempparibiisini.


feelings

1. David Gray - Alibi
2. Train - The Finish Line
3. The Script - If you could see me now
4. One Direction - More than this
5. Joshua Radin - I'd rather be with you
6. Joshua Radin - Closer
7. Taylor Swift - Safe and Sound
8. Daughtry - September
9. Daughtry - Home
10. Snow Patrol - Signal fire
11. Joshua Radin - Everything'll be alright


drops of jupiter

1. Train - Drops of Jupiter
2. 30 Seconds to Mars - 100 Suns
3. The Fray - You found me
4. Ed Sheeran - The a Team
5. Lifehouse - You and Me
6. James Morrison - You make it real
7. Colbie Caillat - I never told you
8. Phoenix - If I ever feel better
9. Joshua Radin - Friend like you
10. John Mayer - All we ever do is say goodbye
11. Colbie Caillat - Make it rain

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti