sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Tell me don't give up, tell there's someone out there

Rakkaita ihmisiä, hyvää musiikkia, joululahjoja, joulumieltä. Mun elämää tällä hetkellä. Mä olen onnellinen. Niin onnellinen että melkein hehkun, onnea ja rakkautta. Joulu on hyvää aikaa kertoa kaikille kuinka tärkeitä ne on. Miten paljon niitä rakastan. Kukaan ei ihmettele. Ja mä hymyilen leveästi.

Pitkästä aikaa mulla on unelmia, haaveita, rohkeutta toivoa ja toteuttaa asioita. Mulla on tunne, että tällä kertaa tämä onni ei lopu tähän, se ei murru vielä.

Hirvittävän paljon mun nykyiseen ajatusmaailmaan on vaikuttanut teksti, jonka sisko kirjoitti yhteen levyyn jonka se antoi mulle lahjaksi. Siskolla oli tapana polttaa mulle hyviä biisejä levylle ja antaa levy mulle lahjaksi. Yhdessä levyssä luki "Let the feelings go on the good day, beautiful!" Mä teen asioita tunnepohjalta, hetken mielijohteesta, täysin ex tempore - ja nautin siitä!

Ihan vain siksi että mulla menee näin hyvin tällä hetkellä, mä haluaisin sanoa muutaman asian niille, joilla on huono olla, vaikeaa ja jotka itkee itsensä uneen iltaisin. Niille jotka näännyttävät itseään syyttä suotta, joista tuntuu että koko maailma vain potkii päähän.

Mä en voi luvata että huomenna kaikki on paremmin. Mä en voi luvata, että se kaikki tuska loppuisi kerralla. Mä en voi luvata suurta muutosta, joka parantaisi kerralla kaiken.

Mutta on asioita, joita mä voin luvata. Mä voin luvata, että joskus se loppuu. Joskus kaikki tulee olemaan paljon paremmin, ja onnellisuus ei ole enää toive. Se on olemassa. Voin luvata, että jokaisella on joku, joka rakastaa, milloin vain, missä vain ja millaisena vain. Voin kertoa että ei kannata luovuttaa. Jossain on joku ihana ihminen, jolle voit kertoa kaiken ja joka tukee sua kaikessa, joka auttaa sut yli kaikesta.

Jossain tuolla on paljon rakkautta ja onnea, joka vain odottaa että saavutat sen kaiken. Ja silloin kaikki on niin paljon paremmin.

Älä luovuta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti